Odwiedź najbliższą klinikę

Blog Synergie Skin

8 wskazówek dotyczących promiennej skóry latem

Oto najważniejsze wskazówki Terri dotyczące zachowania długowieczności i blasku skóry w nadchodzących cieplejszych miesiącach

Oto najważniejsze wskazówki Terri, jak zachować długowieczność i świetlistość skóry w nadchodzących cieplejszych miesiącach.

Ostre promienie UV i upał letniego słońca mogą sprawić, że Twoja skóra stanie się sucha, zniszczona i będzie potrzebowała uzupełnienia składników odżywczych. Skóra jest pierwszą linią obrony organizmu przed tymi ciężkimi czynnikami zewnętrznymi, dlatego tak ważne jest, aby była chroniona i dobrze nawilżona. Latem, kiedy mamy tendencję do pokazywania największej ilości skóry, przedstawiam więc moje najważniejsze wskazówki, jak zachować jej trwałość i blask w nadchodzących cieplejszych miesiącach.

1. Ochrona przed słońcem to podstawa:

Nawet w pochmurny letni dzień Twoja skóra może być narażona na działanie szkodliwych i starzejących się promieni UVA, dlatego zawsze pamiętaj o swoim mineralnym kremie przeciwsłonecznym. Kremy z filtrem zawierające naturalny tlenek cynku, takie jak ÜberZinc, nie tylko spowalniają proces starzenia się skóry, ale także działają jak bariera, chroniąc ją przed szkodliwymi promieniami UVA/B, które uszkadzają komórki skóry. I nie zapomnij o swoim mineralnym makijażu! Synergie Minerals Mineral Whip ma filtr SPF 40/PA++++ i świetnie chroni przed ostrymi letnimi promieniami.

2. Pij dużo wody: 

Woda nawilża całe ciało - w tym komórki skóry! Kiedy się pocisz, Twoja skóra traci wodę, a jeśli nie pijesz jej wystarczająco dużo, będziesz cierpiał na odwodnienie - jest to sposób, w jaki Twój organizm daje Ci znać, że ma problemy z podtrzymaniem funkcji życiowych. Twoja skóra jest największym organem w twoim ciele, a twoje ciało składa się w 80% z wody, więc utrzymanie poziomu płynów jest absolutnie niezbędne! Nasza skóra wygląda na pulchną i rozświetloną, gdy jej komórki są nawilżone i jędrne. Wtedy światło równomiernie odbija się od gładkiej, nawilżonej powierzchni skóry.

3. Nałóż krem ​​nawilżający natychmiast po kąpieli:

Nawilżaj skórę zaraz po wzięciu prysznica: dotyczy to zarówno ciała, jak i twarzy! Latem często bierzemy więcej pryszniców, co może spowodować, że skóra zostanie pozbawiona swoich naturalnych olejków. Bezpośrednio po prysznicu skóra jest bardziej nawilżona, więc jest to najlepszy moment, aby zastosować skuteczny krem nawilżający i zatrzymać wodę. B-JuvEnate to lekki balsam do ciała zawierający 9% witaminy B3. Niacynamid to "cudowny kosmeceutyk", który zwiększy poziom nawilżenia, zmniejszy plamy posłoneczne i zwiększy poziom naturalnej obrony bariery skórnej.

4. Zadbaj o chłód w sypialni i zainwestuj w bambus:

Wybierz letnie doony i lekkie koce z naturalnych włókien, aby pozwolić skórze oddychać w cieplejszych temperaturach. Bawełna i bambus są świetne. Ja osobiście nie mogę żyć bez moich bambusowych prześcieradeł, ponieważ są tak chłodne i oddychające, odprowadzają wilgoć, neutralizują zapachy, pomagają ograniczyć rozwój roztoczy i są lepszym wyborem dla środowiska. Antybakteryjne właściwości bambusa pomagają również chronić skórę przed podrażnieniami, infekcjami i są bardzo polecane jako idealna pościel dla osób cierpiących na trądzik. Jeśli cierpisz na trądzik, zalecam zmianę pościeli dwa razy w tygodniu, aby uniknąć gromadzenia się bakterii na pościeli. Zawsze myj swoje bambusowe arkusze w chłodnej wodzie z łagodnym detergentem i unikaj suszenia w suszarce.

5. Co zrobić w przypadku poparzenia słonecznego

Przykro mi, ale szkoda jest w dużej mierze wyrządzona… mimo to, nadal musisz zmniejszyć stan zapalny. Szukaj produktów do pielęgnacji skóry z niacynamidem, aloesem, betainą i wierzbą kanadyjską. Aloes jest dobrze znany ze swoich właściwości uspokajających jako silny środek przeciwzapalny. Stosuj go codziennie, aby złagodzić zaczerwienienia, zmniejszyć uczucie pieczenia i uzupełnić wilgoć w spieczonej skórze.
Niacynamid Serum z witaminą B pomoże stworzyć niezbędne białka do naprawy uszkodzonej bariery ochronnej i zwiększy ilość naturalnych ceramidów w skórze, które zatrzymują wodę po oparzeniu słonecznym. Niacynamid jest również znany ze swoich właściwości przeciwzapalnych, więc jest to must-have dla uszkodzeń słonecznych.
Synergie AfterCare zawiera mieszankę składników uspokajających i przeciwzapalnych. Łagodzi dyskomfort związany z oparzeniami słonecznymi, a jednocześnie leczy uszkodzoną barierę ochronną. Przechowuj ten żel w lodówce, aby uzyskać natychmiastowe uczucie chłodzenia po nałożeniu!

6. Prysznic po letniej kąpieli w basenie: 

Chlorowane baseny zawierają ostre środki chemiczne, które pozbawiają skórę dobrych bakterii, wilgoci i naturalnych olejków i dlatego mogą powodować podrażnienia. Zawsze bierz letni prysznic, aby spłukać się po kąpieli w basenie i zastosuj dobry nawilżający balsam do ciała.

7. Czy próbowałeś używać odżywki do włosów jako kremu do golenia?

Spróbuj użyć odżywki do włosów jako kremu do golenia, aby pokazać gładką letnią skórę! Skromna odżywka do włosów ma w składzie ładunek dodatni, a Twoje włosy mają ładunek ujemny. Kiedy używasz odżywki, jest ona przyciągana przez włosy i powleka je, dzięki czemu golenie staje się gładsze, z mniejszą ilością podrażnień i prawdopodobieństwem zacięć. 

8. Unikaj opalania i długiego przebywania na słońcu: 

Wiem, że wszyscy chcemy mieć ten letni blask, ale opalona skóra to ostrzeżenie natury, że Twoja skóra jest poważnie uszkodzona. Szczególnie w australijskim słońcu, bezpośrednia i przedłużona ekspozycja na promieniowanie UV, zwłaszcza w środku dnia, przyspiesza uszkodzenie i mutację komórek. Przyspiesza to proces starzenia, zwiększa pigmentację, nierówny koloryt skóry, zmarszczki i plamy posłoneczne. Jednak nie świruj, ale….no światła słonecznego jest prawie bardziej szkodliwe niż zbyt dużo! Prawie wszystkie żywe organizmy potrzebują światła, aby przetrwać. Korzystaj z odrobiny światła słonecznego, zwłaszcza wczesnym rankiem, między 7 a 9 rano. Jeśli światło słoneczne dociera do twoich oczu wkrótce po przebudzeniu, pomaga zmniejszyć hormon stresu - kortyzol i reguluje melatoninę, aby poprawić jakość snu. Poranne światło jest również najlepszym czasem na uzyskanie swojego niezbędnego spożycia witaminy D.

Nie wiesz, które produkty są odpowiednie dla Twojego rodzaju skóry? Udaj się do naszego Test skóry aby znaleźć swoją rutynę - tutaj zaczyna się pewność Twojej skóry.

Wróć do bloga
©2023 Synergie Skin Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: WDesign
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram